Хролинська ЗОШ І-ІІ ступенів
Головна | | Реєстрація | Вхід
 
Вівторок, 21.05.2024, 16:43
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 79
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Січень » 4 » Історія школи
22:42
Історія школи

Із архівних джерел та з переказів старожилів згадується про те, що в селі Хролин в 1779 році було однокласне училище. А в 1912-1913 р.р.- церковно-приходське народне 3-х класне училище. Навчав вчитель Ушаковський Аполінар. В 1 класі навчалося 7 учнів, в 2 класі - 11 учнів, в 3 класі - 16 учнів. Навчалися безкоштовно на російській мові. Книжки і зошити видавали тільки в школі та залишали їх після занять, а пізніше, коли почали задавати домашні завдання, то і книги, зошити учні носили додому. Два рази в тиждень навчав піп церковної грамоти (понеділок, субота). Відвідували школу багатші діти. В 1923 році була створена хата-читальня, якою керували вчителі: Павловський, Бунтовський, а пізніше – вчитель Дунаєв. В 1930 році початкова школа реорганізована в семирічку, де навчалось понад 130 учнів. Вона знаходилася в панському будинку, а в 1935 році перенесли її в інше приміщення, яке належало до панського маєтку. В 1939 році приміщення школи розмістили в будинку купця (мал.1). Приміщення школи невелике, тому пізніше учні 8 класу навчалися в теперішньому приміщенні сільської бібліотеки (мал.2). В 1939 році на базі Хролинської МТС організовується однорічна школа по навчанню трактористів. В цьому ж році було завершено ліквідацію неписьменності. В 1973 році побудували нову школу (мал.3). Діти навчалися в приміщенні нової школи, де було тільки 5 класних кімнат, тому доводилось вчитися в дві зміни. Майстерня та бібліотека залишились в приміщенні старої школи. Опалення було пічне. При допомозі райво та Хролинської сільської ради закупили труби, радіатори, зробили котельню, провели опалення та підключили газ. Школа стала теплою, але місця було мало. При підтримці та допомозі завідуючого райво П. Ф. Дзяворука та колгоспу «Добробут» (керівник Печонка І. Д.) в 1999 році було відремонтовано колишній дитсадок, який уже на той час не працював (мал.4). Переробили все парове опалення, збудували котельню, підключили газ. При школі відкрили дошкільну групу. Бібліотеку та майстерню перенесли з старого аварійного приміщення в нове, де навчаються також учні молодших класів. Створення навчально – виховного комплексу «Школа-дошкільний заклад» передбачало організацію такого навчального закладу, в якому б здійснювалися умови для безперервного розвитку та навчання дітей віком від 3-х до 15-ти років. В 1999 році з реформуванням системи національної освіти, подоланням кризи бездуховності шляхом засвоєння особистістю надбань української національної культури, школа обрала модель «Школа-родина». Основною метою було виховати здорову, творчу, компетентну особистість - громадянина України – носія національних цінностей, загальнолюдських, наукових, філософських, релігійних надбань, яка живе в гармонії з природою, сама з собою, вміє самовизначитись і самореалізуватися. В 2006 році з метою формування і розвитком фізично, психічно, соціально і морально здорової особистості з стійкими переконаннями та системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, відповідно до Концепції розвитку закладу, моделі програми «Здорова особистість», весь навчально-виховний процес направили на формування загальнокультурних, громадянських, здоров’язберігаючих компетентностей. В Хролинській «Школі сприяння здоров’ю» створені умови для збереження і зміцнення здоров’я учнів, здійснюється підготовка їх до суспільно значущого самоутвердження та самореалізації в дорослому житті. Таким чином, навчання здорового способу життя в нашій школі має комплекс систематичних заходів, які розроблені в програмі «Здорова особистість». Результатом сформованості здорового способу життя є культура здоров’я як інтегративна якість особистості і показник вихованості, що характеризується високим рівнем культури поведінки стосовно власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Серед ключових компетентностей системи виховання в нашому закладі важливе місце займають здоров’язберігаючі. Учень, який навчається в нашій школі, - це особистість, у якої мають бути сформовані всі ключові компетентності. Саме така особистість зможе успішно самореалізуватися в соціумі як свідомий та відповідальний громадянин, високий професіонал, особистість, здатна свідомо ставитися до свого здоров’я. Хролинська школа вимагає переосмислення системи виховання, оновлення змісту, духовного відродження особистості на основі гуманізації життєдіяльності учнів, створення сприятливих умов для його самореалізації в різних видах творчої діяльності. Сьогодні особливої актуальності набувають питання формування духовно розвиненої, культурної, здорової, творчої особистості. Школа повинна формувати й розвивати високоінтелектуальну, свідому особистість, готову до конкретного вибору свого місця в житті. Необхідність її функціонування є настільки очевидною, що стала зоною найближчої дії нашого педагогічного колективу. Система, яка склалася у школі протягом років, дає можливість учителям виконувати актуальні завдання з виховання учнівської молоді, а учням – виходити на рівень по-справжньому вихованої, культурної, розвинутої, інтелектуальної особистості. Шкільне життя дуже насичене. Щодня, щотижня, щомісяця виникають нові проблеми, великі й маленькі, у процесі вирішення яких складається контекст шкільного життя: доля, настрій, успіхи та невдачі. А логіка життя, як логіка дороги: щоб не впасти – треба дивитися під ноги, але, щоб не заблукати – треба дивитися вперед – аж до горизонту. Наша школа йде за такою логікою: не тільки планує роботу на рік чи кілька років, а й формує концепцію розвитку як загальну картину на перспективу.

Переглядів: 651 | Додав: fizzik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz